Åre

Helgen har jag tillbringat i åre, det har varit världens bästa helg!
Jag kan inte minnas senast jag hade en sånhär bra helg.
Tack så hemskt mycket, mina flickor! <3

Helgen började med att jag, Erika och Måd åkte upp i fredags eftermiddag och vi åkte hem till måd. Hade de hur mysigt som helst och spelade tv-spel i stort sett hela kvällen, vi med våra ''kasta äpplen'' ;) hur kul som helst! Dagen därpå åkte vi in till självaste åre och kollade in byn och där träffade vi på andra halvan av gänget, Nina & Ciszi. Tiden gick och det var dags att titta på Kevin, velvet, marmeladorkestern, sanna nielsen , e.m.d och takida på torget, det var också så otroligt roligt!

Efter de begav vi oss hem till måd för att käka middag och göra oss i ordning för kvällen. Lite senare tog vi bussen in till holiday club och satt där och för krökade lite och sedan blev det vårat efterlängtade BYGGET! Det var hur roligt som helst, bara att glida förbi hela kön, få en cider på köpet och gratis garderob var ett stort + ;) Vi dansade och skuttade runt där inne hela kvällen. Gud så roligt det var! Basic Elements spelade där också , jag och Nina stod självklart längst fram och hoppade runt vid scenen, hur bra som helst var dom!

Näe, det här är en helg som man kommer leva länge på. Jag har inte hunnit smälta allt ännu.. Det kommer ta sin tid och det här måste göras om! Typiskt att alla fina killar ska bo så långt bort bara, :/


-`v´-
Fler bilder kommer då jag har fått alla!

Kommentarer
Postat av: cizsi

det var stört roligt, måste ske igen snart juu!

2009-02-09 @ 20:07:55
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: erika

tack baby <3

2009-02-09 @ 20:34:46
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-10 @ 12:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0