Mora

Idag hade vi grupp och individutveckling igen och det var väl helt okej. Sista grejen som vi fick göra var väldigt rolig tycker jag. Jag och Reisa spelade upp en charad där vi skulle bråka om den sista rea-grejen och vi hade ett flygplan som vi skulle bråka om. Det slutade med att planet gick mitt itu och att vi fick en del var av planet, haha. Även fast det inte var meningen men det var roligt ändå. ;-)

Efter skolan så fick jag och Reisa skjuts av älskade lisa-fisa in till mora. Det var dags för lite shopping och visst blev de så. Jag köpte mig täckbyxor, väst, fleecetröja, fint diadem och en jättefin tröja! ;D En liten trevlig stund sådär och som avslutning blev det en god tacotallrik också. Nu är jag bara hemma och myser på!

Här har ni oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0