I morgon är det dagen med stort D!

Ja, jag bestämde mig och kunde inte stå emot grupptrycket heller. Så JA, jag åker hem i morgon!

Förresten så har jag varit på körskolan precis och fixat så jag ska ha en körlektion på måndagen den 18e jan så jag kommer igång med det här någon gång. Dessutom fixat internettester så jag kan göra klart teorin någon gång. Heja mig! Heja oss! Heja mig & Hillevi rättare sagt som har varit duktiga och fixat det här nu. :-)

Gud vilken lättnad det blev i hjärtat för mig nu faktiskt.

Annars så har jag stressat upp mig totalt när de gäller packningen och det.
Men jag tror att jag har fått grepp om det nu och får nöja mig med det.
Förutom det så mår jag verkligen otroligt bra just nu! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0