Åh, vilken kanon dag!

Idag gick jag som sagt på stan och ja, ni känner mig rätt. Det blev shopping, vilket jag ändå är otroligt nöjd över! Trevligt var det att gå med johan också, som jag så snällt drog med in på alla affärer nästan. ;) GALLELÄHLEH! :D

Ikväll har jag varit hemma hos min ninni med cizsi och bara tagit de lugnt och ätit lite gotta. Hon hade förresten en otroligt mysig liten lägenhet och det var otroligt härligt att träffas än, men det är absolut inte sista gången. ;) <3


Förresten har jag varit duktig idag också och slagit in alla julklappar! :D
Okej, jag erkänner.. med LITE hjälp av mamma! ;) gick inte så bra där ett tag...


+ att jag håller tummarna för praktiken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0