Måndag - Dags för första skoldagen!

God morgon!
Fast jag har varit uppe ett tag eftersom jag vaknar ganska tidigt när det blir ljust i mitt rum annars så har jag sovit otroligt bra för att ha sovit själv i min egen lägenhet för första gången. Fast jag är ju inte helt själv måste jag ju erkänna men ändå, det är ju inte direkt samma sak som att sova i en lägenhet med mamma. ;)

Skolan börjar klocka 13.00 idag och innan de ska jag förbi orsabostäder och skriva på kontrakt och sen ska vi prata lite med dom. Nu ska jag bara fixa mig inför skolan, dvs duscha, äta frukost och fixa allt annat. Så vi hörs lite senare så får ni veta hur första skoldagen har varit. Men det ska nog gå bra, positiv tjej har vi här!

I tåget ner till arlanda ;)


Kommentarer
Postat av: åsa

Fasen va roligt Mikaela! Hoppas du får en bra dag och att du kommer trivas på skolan :) Kram Åsa

2009-08-31 @ 11:17:06
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0