Det får heta DUGA!

Jajjemen, nu är packningen i stort sett klart. Det måste i alla fall vara klart nu och det får vara klart annars vet jag inte vad. Men det har varit bra att packa lite också och slängt lite saker som inte varit något att ha. Nu ska jag bara mysa på här hemma så hörs vi kanske i morgon om jag har tid, jag hoppas att det kommer bli kanon! ;)

Jag bjuder på sommarens bästa låtar så länge;


Pitbull - I know you want me



David guetta ft. Akon - Sexy bitch

Och sist men inte minst... Min absolut favoritlåt som jag hörde så många gånger vid poolen i ayia napa. Den kommer alltid att påminna mig om ayia napa - mitt underbara paradis här på jorden. Jag lovar, jag kommer tillbaka!

Ian Carey - Keep on rising

Mina favoritlåtar just nu, får ju inte glömma lady gaga och barapapapapa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0