Då har man flyttat då!

Goddagens gott folk! Nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat ända ner till dalarna närmare bestämt till Orsa. Vad ska jag då göra här? Jo, jag ska ju som sagt plugga vidare reseproducentutbidlningen och jag hoppas att det ska bli otroligt kul. Pappa, mamma och jeanette har varit här sen igår och hjälp till med möblering och andra saker. Ett enormt stort tack ska ni ha, ni är guld värda! <3

Det är första gången jag flyttar hem ifrån och det är 30 mil hem men jag tror nog att det här kan bli bra ändå. Det tar väl sin lilla tid och vänja sig men jag är ju faktiskt inte helt ensam, jag har ju min lilla sambo också, ja ni hörde rätt.. hon är liten hon med, haha! ;) Men nu vet ni att jag lever!

Jag på ikea, då vi shoppade min älskade soffa! ;)
Jag lovar att jag ska visa er bilder på allting, men de kommer liiite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0