Borta bra men hemma bäst?

En liten snabb uppdatering blir det från min sida ikväll. Jag kom hem i tisdags och var helt slut efter två härliga veckor i Ayia Napa. Det är helt klart det bästa resmålet som jag har varit till och jag åker mer än gärna tillbaka dit nästa år eller något annat år framöver. ;)

Jag har fullt upp med packning eftersom jag flyttar på lördag och måste fixa mycket inför det. Därför tänkte jag inte skriva så mycket mer just nu än att vi har varit på ikea hela dagen idag och shoppat.

Men jag visar i alla fall att jag lever och jag lovar att jag ska berätta om ayia napa resan lite senare och om flytten och allting. Men jag måste bara få ordna upp det här just nu. Ha tålamod gott folk!

Vi hade i alla fall det roligt där nere ;) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0