Uppe med tuppen eller?

Ne, jag tror inte det. Men nu är jag utvilad och redo för ännu en dag! ;)
En sväng på skolan blir det och en liten tripp till jobbet också för och prata.
Igår umgick jag lite med eve och måd, det var trevligt och lite nostalgi känslor togs upp.
Bulgarien och sunny beach är den bästa resan någonsin, kommer aldrig att glömma.
Jag var så dum och hade råkat lämna msn på också, så det vet ju en del som hade skrivit, haha!
Stackarna hade ju ingen aning om att jag inte var där, haha! :D Så det kan gå.
Efter denna dag, så är det faktiskt dags för mitt sista lov! Påsklov!


Äta mycket påskägg i påsk då? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej det är just nu frågestrund på min blogg :P

2009-04-08 @ 16:36:25
URL: http://ellinoractress.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åååj det bästa jag vet det är mycket saker det nåra av de är jordgubbar familj kompisar godis musik teater :P jag ee inte kär o har ingen pojkvän:P

2009-04-08 @ 18:49:46
URL: http://ellinoractress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0