Skönt när det börjar bli klart!

Andra balbiljetten fixad,check! Så nu kan jag äntligen ta med mig min balpartner och det är toppen tycker jag. Jag hoppas att det kommer att bli väldigt roligt. Det är så skönt när allting börjar bli klart, att allt börjar falla på plats inför studenten och skolans slut. Jag har liksom det mesta fixat nu, utan en del pengar som ska in här framöver som ska betalas men ändå som är färdig fixat. Jag har också fått skjuts till Orsa den 18e Maj, med farmor och farfar, kanon bra!

Nu måste jag ta tag i de här och göra något annat, jag håller faktiskt på att somnar här vid datorn och det har jag inte tid med att göra. Jag måste plugga lite grann och därför ska jag upp och röra på mig lite innan. Kanske ta mig en kopp med cappucino milka choklad som mamma nyss kom hem med så jag piggnar till, eller jag ska i alla fall göra de lite senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0