Härliga söndag!

Pappa kom och hämtade upp mig ett, eller rättare sagt han kom hit med bilen det var ju faktiskt jag som körde. Vi körde upp till lill änge där jag skulle inhandla ett par skor som jag kan ha till min balklänning, vilket vi hittade och drog där ifrån. Körde där efter ut till farmor och farfar och var där och hälsade på, snackade lite skit och njöt ute i solen. Jag älskar deras hund, hon blev jätteglad när hon fick träffa mig. Jag hoppas verkligen att dom tar med henne på studenten, då blir jag glad. Astrid var också med hon är ju så liten och söt. Efter de åkte vi tillbaka till stan och jag tränade lite på backning och nu är jag hemma och njuter in i det sista av helgen. Snart är det dags att bänka mig framför tvn, One tree hill och gossip girl väntar.


Parteeey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej sv: jag gillar min familj,mina vänner ......:)

2009-04-26 @ 21:01:31
URL: http://ellinoractress.blogg.se/
Postat av: pip391pec

aaaa676zzz

2009-04-26 @ 23:23:08
URL: http://h575v.fesc.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0