En fullspäckad lördag

Jobb, jobb, jobb och jobb har min dag bestått av.
Klirr i kassan säger jag!
Extra tack till pappa som hämtade mig . <3

Mina 3 positiva saker idag:
  • Jobbat i nästan 8 timmar, jag är duktig!
  • Gått till jobbet i morse även fast de regna
  • Var snäll som lät pappa hämta upp mig
Det var grymt svårt idag att komma på tre positiva saker. Jag har suttit och tänkt på de där väldigt länge nu och ändå blev det ändå inte så bra. Men ju mer man håller på så ju bättre ska det gå. Så jag ger inte upp i första taget! :)


Från förra fredagen!

Kommentarer
Postat av: hannah Olsson

Vad fin du var i det lockiga håret! =)

2011-01-20 @ 07:41:12
URL: http://eeywhuut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0