Dagens i allo

Goddagens alla söta och goa människor där ute!
Just nu sitter jag på skolan och gör inte mycket alls faktiskt. Funderar lite över allt nu framöver, det kommer bli sjukt mycket och sjúkt mycket roligt hoppas jag på i alla fall. Jag hoppas att det inte kommer någonting i vägen som gör att det kommer kännas jobbigt, utan man ska ju försöka peppa sig själv. Men en sak vet jag och det är att vi är redo för att ta nästa steg, nästa steg ifrån gymnasiet, vi är redo för framtiden! Vi är redo för nya äventyr och allt kul nu innan studenten och självklart studenten också, den får man ju inte missa. Jag ska försöka göra mitt bästa!

Just ja, hade körlektion igår också och de gick ganska bra, börjar att ta sig nu. Sedan så var sängen mycket skönare än på länge idag och jag hade inte velat gått på skolan idag. En hemma dag till vore inte dumt!


Sommar, kom hit!
Jag fryser allt för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0