Dagens fundering

Det verkar som att jag har en ganska vild mamma. Hon var ute och festade i lördags och på söndag morgon går jag och väcker henne kvart i ett, en kvart innan jag skulle åka iväg och köra. Jag tänkte att de vore dags för henne och kvickna till efter en hård utekväll. Vet ni vad jag får höra då? Att token inte hade kommit hem först 7 på morgonen. Jag menar, är det inte vi ungdomar som ska klara av och vara ute och efterfesta tills tidiga morgonen? Det gamla ska väl inte orka med sånt? Hon är ju trots allt över 50 år, men jag kanske har fel. Det kanske visar sig att det är så att ju äldre man blir ju mer orkar man? ;) Vad vet jag egentligen? Det kan ju mycket väl vara så. Haha, lite smått ironiskt inlägg om ni inte fattade de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0