Tisdag

Skola som vanligt, började 08.15 idag och skulle egentligen gått till 16.30. men vi fick sluta en timme tidigare eller något, minns inte direkt tiden så bra nu. Idag var det iallafall äcklig lunch och vi var vrålhungriga så vi stack ner på tacobaren och käkade tacos och gud så grymt jävla gott det var! Saften som man fick till maten var oxå grymt god. :) Det där stället kan jag verkligen rekomendera, och det bästa är att man får äta så mycket man vill. Annars har vi haft massor av lektioner idag lite titt som tätt och det börjar kännas att skolan sätter igång på allvar.
Jag ska nog ta och kika lite på körkortsteorin lite senare och lite små läxor som jag har.
Men nu ropar mamma, det är mat!

Just ja, jag tänker på dig hela tiden älskling. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0