Onsdag



Igår satte jag mig ner och beställde dessa smycken.
Ett långt halsband, 45;-
Örhängen, 20:-
Ring, 20:-
Magnethalsband, 79:-
Klocka, 129:-

Är dom inte fina!? :)
jag tycker om dom väldigt mycket!
Men de bästa var att paketet kom hem i brevlådan redan i morse och jag beställde de igår eftermiddag!
Snabb leverans och bra grejer, jag rekomenderar verkligen hemsidan.
Netglitz

Skola som vanligt idag men inte så värst långdag, dagen har gått bra och två lektioner har vi endast haft.
Ikväll har jag en kväll alldeles för mig själv så jag tänkte passa på att göra lite skolarbete och njuta lita för min egna stund här hemma. :)


Dagens outfit, snygg och enkel!
t-shirt + sjal, h&m
Jeans, turkiet
Jacka, halens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0