Onsdag

God morgon!
Jag vaknade för en liten stund sedan och nu är jag uppe och tänker inte somna om. Är inte speciellt trött heller så, det passar sig jättbra att jag är vaken. Jag ska hoppa in i duschen och stöka på och sedan ner på stan en sväng innan skolan börjar. Vi har ju faktiskt sovmorgon idag, till 13.20 men dock så går vi till 16.30. Men det är ju inte så farligt med tanke på att vi börjar så sent. Den här sovmorgonen behövs kan jag säga! Jag somnade vid tvn igår när jag kollade på filmen som var, inte oväntat om ni frågar mig. :P men jag var faktiskt ganska trött igår! Men jag brukar ändå somna och det tycker jag är väldigt tråkigt. Speciellt när jag ligger och tittar på film med älsklingen. Men jag tror att jag somnar för att jag känner mig så trygg i hans famn när han ligger och håller om mig så jag blir alldeles avslappnad och njuter fullt ut. :)

Nej nu ska jag titta på tv innan jag ska duscha och käka lite frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0