Lite sämre

Jag gjorde några kap idag på staden, jag kanske kan visa bilder senare. :)
En kjol, t-shirt, sjal, bolero och leggings!
Efter det blev de två lektioner på skolan och nu sitter jag här hemma.
Jag tyckte att jag hade ont i magen redan i morse, :( och tro de eller ej.
Men jag fick min röda vecka och de blev jag banne mig lite deprimerad av. Jag har faktiskt inte haft de kanske på ett halvår...eller ja, jag vetinte om jag inte tar i lite där. Men på väldigtväldigt länge iallafall.
För tack vare mina kuckelimuckelpiller så har dom gjort så jag har haft de skönt.
Men inte undra på att jag var så sugen på godis tidigare i veckan ;)

Förresten har jag snart fått alla bilder ifrån bulgarien, jättenöjd!

Söndag närmar sig med stormsteg oxå ;)



Kommentarer
Postat av: Hagen

haha ofta, ge mig en bra förklaring/argument

2008-09-03 @ 17:41:02
URL: http://hagenb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0