Gårdagen

Igår blev jag då hela 18år gammal och jag tänkte börja detta inlägg med att tacka alla så väldigt mycket som uppvaktade mig igår och tack för alla fina presenter, det var hur bra som helst. :)
Det har varit dålig uppdatering av mig nu igen i några dagar, men så kommer det nog fortsätta att bli. För ibland är jag ju med älskling, eller ja. Rätt så ofta och då vill jag inte sitta här och blogga av mig hela tiden. För jag är faktiskt en snäll flickvän och vill umgås med honom. :) på fredag blir det iallafall krogen!
Jag har fått köpa mina första ciggpaket, dock till mamma. ;)
Men det var lite roligt ändå faktiskt.

Vad fick jag igår då?
Pengar, alla sex and the city avsnitt, soda stream, mixerset, kläder, choklad, jordgubbsvin, väckarklocka som man kan ställa ipoden i, badgrejs, trosor, ljus, halsband, väska och lite annat smått och gott.
Jag är helt klart NÖJD!

Idag har jag shoppat tre par skor, ni vet på skopunkten får man ju ta tre och betala för två ;)
så det är ju klart att jag tog och gjorde det. En liten längre mysig skjorta införskaffade jag mig oxå.
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och gosa med älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0