gårdagen + dagen

Igår blev det som sagt bowling, det var ku! :)
Vem tror ni vann då ?
Jag?
Jahaja, men de var inte riktigt så, första omgången vann älsklingens syster och andra omgången vann jag, ;)
Så det var nästan rätt! ;D haha!
Efter bowlingen skjutsade vi hem folket jag och baby, sen åkte vi hem och drack lite av mitt jordgubbsvin och gjorde 5-minuuters kola. :) gott var det!
Men jag säger återigen...förlååt, jag måste bättre mig när de gäller att se på film! :P
Det är så mysigt att mysa i soffan, åh!
Jag älskar dig! <3



Kolla vad jag fick av älsklingen igår då!

usb-dammsugare med hello kitty! ;D


Den här finfina tröjan har jag beställt idag!
Från StyleByStars!

Dagen har bestått av mys, mys, mys och mys!
Trots att de kanske kan bli lite för mycket mys ibland, eller kan de det?
I vilket fall som helst så behövs sånna här dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0