Fartfylld dag

Goddagens!
Jag har faktiskt haft någonting och göra hela dagen fram tills nu.
Första gången på hela dagen jag sitter ner och tar de lugnt.
Dagen började med psykologi på skolan och vi fick göra lite saker, hon gick även igenom vad vi ska göra i kursen och det var bland annat det jag var mest intrsserad av. Kriser, hur man hanterar stress och separationer och sånt. För det vill jag verkligen veta. I övrigt är psykologi ett jäkligt intressant ämne!
Efter det bar de upp till den andra skolan i länet för och läsa engelska b, gick väl hyffsat bra även om jag var själv idag.
Ner till skolan igen med redovisning och inte så mycket mer.
Jag hade fått ett sms om att mitt ena paket ifrån ellos hade kommit så jag begav mig direkt efter skolan upp till mat mästaren för att hämta mitt paket. :) Där efter gick jag ner på biblioteket och lånade mig en engelsk bok och en annan bok.

Jag behöver lära mig mer engelska!
Någon som har bra tips på hur man lär sig mer engelska så man blir bra/bättre?


Nåja, efter det gick jag hem och käkade middag. Efter middagen ringde pappa och vi har varit ute och kört bil, varit ner på max så jag kunde lämna in en ledighetsansökan, jag ska på bröllop! :)  Åkte till el giganten oxå för och kolla krånglet med min mobil. Men dom gjorde en uppdatering på den och hoppas nu att den är bättre.
Kanske försvann några nummer, så ni för gärna smsa mig eller skriva era nummer igen. :)

Nu ska jag bara invänta älskling så jag får mysa lite! <3


Dom här uggs'en kom i mitt ellospaket idag!
299:-
Beställde även ett par chinos, men dom var lite förstora.
Så jag skickade tillbaka dom och ska få en storlek mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0