Usch & fy!

Jag är inte på något bra humör nu, jag vill veta saker i tid och jag vill bara vara snäll! Det är de ända jag säger.
För nu är jag hungrig och då blir jag grinig, så därför tänker jag inte säga något mer. Jag tänker bara mula i mig en massa mat och hålla käften.

Det positiva idag är att.. Praktiken gick jättebra idag! :) Tiden gick fort tills jag slutade och jag hat haft nånting att göra hela dagen idag. Tänk om alla praktikdagar kunde vara såhär. Lycklig jag skulle vara, men 6 timmar räcker. Sedan är man bra less alltså. Jag har fått två paket idag hem med posten oxå :)

Tröjan från stylebystars & mina efterlängtade chinos från ellos!
Bilder kommer senare.

Nu ska jag mula i mig mat, så slipper alla en sur och grinig Mikaela..



Vad tycks om min nya header? :D

Kommentarer
Postat av: erika

den är fiiiiiiiiiin :D

2008-10-02 @ 18:45:11
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0