slut som artist

Jag har inte varit hemma först nu, jag har stått upp hela dagen och mina fötter är dödens. Har jätteont i dom , men jag har väl haft de ganska trevligt och bra ändå. :) Varit på lillänge efter praktiken med älskling och hans syster. Min lill gummsa måd köpte en skjorta åt mig idag och min oversie kofta från ellos kom idag, bra de. :) ni kanske får se bilder senare. Köpt ett par skor har jag gjort och en ny smak till min soda stream . :) Dålig uppdatering därför att jag inte har varit hemma som sagt först nu. Inte ätit någon middag har jag hunnit heller. Ska slänga i mig det alldeles strax. :)
en hård dag i allafall!

Vad har ni gjort idag?


(bjussar på en bild på mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0