Mysdress

Vet ni vad?
Min älskling har köpt en mysdress till mig och den är rosa, fast jag vet inte riktigt hur den ser ut. Men jag litar på honom och tror då att den är superfin, är han inte hur gullig som helst? <3

Jag behöver verkligen en mysdress nu i höst, jag är en person som vill byta om när jag kommer hem till något mysigt, men har inget att byta om till. Så då brukar jag bara gå i en tröja och trosor, tycker de är hur skönt som helst!

Åh, jag älskar dig älskling! <3


(det jag vet är att den är rosa och är i sånt här tyg, INTE den på bilden)


Men ni får ett smakprov ändå vad de är för slag av mysdress jag menar! :)

Kommentarer
Postat av: Stephany

taack :)



ååh så mysig dress.

2008-10-08 @ 18:56:16
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0