Måndag - Lovets första dag

God morgon!
Jag har sovit jättebra inatt och jag verkligen fått sovit ut och gud så skönt det är! :)
Det är kallt ute idag såg jag nyss på termometern, nästan +5 grader, brr. När kommer snön då, så jag får ta på mig min dunjacka? Jaja, de var en annan fråga de för jag längtar inte till snön, bara att få krypa in i dunjackan ;)

Jag har kommit på lite tråkigt med de här lovet, de är att man måste plugga lite ändå. Prov på måndagen efter lovet, jag vill inte! :/ gud så trist! Så ligger man lite efter med lite uppgifter i ett ämne oxå, så de vore ju bra om man pluggade lite detta lov.

Jag ska i allafall ta en skön dusch lite senare och peela av mig i ansiktet, de behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0