Måndag

Sov inte så jättebra inatt, åh!
Jag hatar att sova själv, verkligen! Speciellt när man är van att ha en vid sig som håller om en hårt om nätterna.
Men de var ju bara att pallra iväg sig till skolan. När jag sitter och käkar frukost ringer de på dörren och jag blir brydd vem som ringer på såhär tidigt på morgonen. Där står min mormor och kommer med pengar till min mamma för att hon ska åka iväg till Stockholm snart. Vad säger man? Vissa har tur ibland dom :P
Skolan funkade väl ändå idag, men nu på slutet blev jag bara trött, vi gick ju på stan och kikade på halloween grejs. Men de märks att jag inte riktigt har sovit helt bra i natt. Eftersom jag är trött. Ikväll kanske de blir lite plugg och tv..eller ja, vi får se vad det blir.

Hur har eran dag varit?


coldplay!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jo=)

2008-10-20 @ 17:26:21
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0