jag har varit sjukt trött idag

Gick upp sjukt tidigt i onödan och begav mig till travet, gjorde nästan ingenting där uppe. Men vi ska iallafall få oss en biobiljett för att vi har varit där uppe. Så det är ju ett stort +. For ner till skolan och käkade och tog sedan en tripp nere på staden innan det var dags för skola. Efter skolan gick jag och handlade lite och sedan begav jag mig hemåt, har bakat äppelpaj ikväll :) jag känner mig otroligt tjock, jag kanske måste ta mig i kragen och börja gå ut och springa lite. Klippte ut lite prototyper som jag ska försöka pröva mig fram på och kollar på satc. Har precis druckit en kopp té och ska nog alldeles strax bege mig till sängen. Ska bara göra mig i ordning så jag sover gott i natt.

Godnatt sötnosar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0