En liten rolig lista

10 HAR DU:

Ett förhållande:  Jaa! :)
En bästa vän: Ja, absolut
Haft ett seriöst förhållande: Två minst. :P
Dejtat en av dina bästa kompisar:  Na :P
Blivit kär vid första ögonkastet:  Ne, inte kär direkt.
Fått ditt hjärta krossat: Na, inte så direkt :P
Skrikit åt en lärare: nej, jag tror inte det.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej, gjort är gjort.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:  haha, ja absolut!
Några smycken som kostat över 1000 kr: Det har jag säkert.

11 DAGENS:

Klädsel: Jag har inte klätt på mig ännu, så de är trosor och t-shirt.
Smink: lite mascara
Frisyr:  utsläppt
Låt:  gotta be somebody
Vill ha: ny laptop, ny kamera, mer pengar så jag kan handla dyrare saker på ikea och massa annat jag vill ha.
Drog: puss!
Saknad: Jag trodde inte jag skulle behöva säga de men...jag saknar älsklingen sjukt mycket!!!!!
Köp: ingenting, ännu.
Godis: Sura bilar ;D
Attityd: bra!
Tanke: massvis med pussar, vill jag ha!

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: De minns jag inte
Bil: har ingen ännu :/
Husdjur:  En hund :)
Semester:  Jag vetinte, norge kanske. Annars tror jag de var gran canaria.
Jobb: Sommarjobb? i så fall caféet på badet, annars max :P
Köpta skiva: Spice girls
Riktiga kärlek: haha, hm, N, kanske?
Piercing: Jag har bara hål i öronen :)
Konsert: Storsjöyran typ :)
Fylla: Hahahah!

9 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Elias :)
Peronen som ringde dig:  Älsk eller agge
Personen som du ringde: Älsk
Personen du sa "jag älskar dig" till:  älskling
Alkoholdrycken: någon cider aktig på kalaset
Bilfärd: Iförrgår
Filmen du såg: ''Låt den rätte komma''
Gången du grät: hm, de minns jag inte.
Måltiden: Frukost!

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nej, fy nej!
Våga hoppa bungyjump: absolut inte!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Skulle jag väl :P
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Nej
Kunna gråta över en kille: Jo
Kunna gråta över en tjej:  jo, de skulle jag väl.
Ljuga för någon: Beror på
Kunna springa 50mil:  :O

8 VAD:

Gör du just nu: halv tittar på tvn och svarar de här
Ska du göra imorgon: Åka till ikea och birsta city med älskling :)
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att jag är stark och att ingen kan klanka ner på mig, för dom har de värre själv!
Har du med dig in på bio:n: en vän/pojkvän och ibland något godis och dricka
Är det för färg på dina byxor: Har inga på mig :P
Är det för väder hos dig just nu: Det är ganska fint faktiskt :)
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen, rumpan och helheten.
Skulle du göra om du vann på lottoShoppa och åka utomlands :)

3 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Trosor
2. t-shirt
3. lite mascara :P
 

5 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: jao, de tror jag nog . fast de beror på ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: hm, kanske de.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, två små tatueringar :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det beror på de :P

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Båda!
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills:  Typ.. 18? ;)
Sova på sida, mage eller rygg: olika sida eller mage ;D
Kramar eller kyssar: Kyssar, helst båda två!

Kommentarer
Postat av: nelli

Thnx cutie! :) hihi.

2008-10-28 @ 14:26:04
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Josefine

gillar verkligen sånna listor :)

2008-10-28 @ 15:03:01
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0