Ännu en vardag

God morgon!
Sovit gott?
Antingen är de fel på mig eller så är de mina p-piller eller så är det ungdomskrisern som gör att hormonerna spökar i mig. Jag bli arg/ledsen/irriterad för ingenting. Eller är det ingenting jag blir så över? ja, det är frågan det.
Jaja, lön idag! 1200kr ungefär, men de får ju duga. :P Har ju inte jobbat mer än så, så det är jag ju värde. :) Lång sovmorgon idag, egentligen så älskar jag onsdagar och ser fram emot varje tisdag kväll då jag kan ligga länge och mysa i sängen innan jag ska gå till skolan. Men inte idag.. nu ska jag käka frukost tror jag! :)


(haha, såhär kan jag se ut vid datorn!)

Kommentarer
Postat av: evelin

ja du mikkis ! Jag är desamma.. men jag har varit sådär i åratal.. blir ledsen och irriterad för ingenting och kan bli arg för minsta lilla grej

2008-10-15 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0