Öp - ÖstersundsPosten

Hahaha, stygg eller stygg det är frågan! :P
Men idag är iallafall jag, Nina och Maud med i Öp - ÖstersundsPosten (En tidning)


Hahaha!

Beroende av mobilen?

Mikaela Ingelsson, Nina Edbjörk, Maud Högberg, Östersund:
- Jag stänger aldrig av mobilen på nätterna, någon kanske ringer och vill prata eller så kanske jag får samtal om att någonting har hänt. Någonting man aldrig bör skriva via sms är förlåt, säger Mikaela.
 - Om det är någonting pinsamt man ska säga till någon vän, så är det bra att skriva det via sms. Dessutom är det mycket billigare än att ringa till folk och prata. Man ska absolut inte göra slut med någon via sms, det går definitivt inte hem. Då har man sjunkit oerhört lågt, säger Nina.
- Anledningen till att jag skriver sms är för att hålla kontakten med vänner. Ska jag vara ärlig skriver jag minst 50 sms om dagen, om inte mer. Jag ser det mycket som ett tidsfördriv, säger Maud.
 - Nästan som ett behov. Men en sak jag avskyr är kedjebrev, där det står att man är tvungen att skicka vidare meddelandet annars händer det någonting hemskt, säger Nina. Foto: Frida Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0