Lugn Lördag

En lugn och härlig lördag.
Blev en tripp på stan och träffade på trevligt folk och införskaffade mig en jättefin kjol och en t-shirt mer spets upptill. Igår köpte jag även mig ett par spets-tights och jag är faktiskt väldigt nöjd med mina inköp. :) bara att vänta in lönen nu.
Kvällen blev lugn, umgått lite med flickorna och snackat lite skit . ;) Sånt behövs ibland det med.

Jag ska strax ta och säga hej till sängen och krama om kudden.
Det kommer bli tomt inatt.

Godnatt sötnosar!




Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: a bra, tar i tur med det så fort jag får tid!

2008-11-09 @ 06:21:12
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det är aldrig fel med en lugn lördag!;)

2008-11-09 @ 08:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0