Det är helg!

Jag tycker det är så otroligt skönt, inte för att jag har sovit ut så länge idag då. Men jag var trött igår och vi gick och la oss i skaplig tid. Jag kan säga att jag har sovit ut i allafall, jag har vaknat med toppen humör idag oxå :) Kan de bli bättre?
Jag ska ta en tripp ner på staden idag och kanske inhandla något, så jag blir på ännu mer strålande humör.

Jag hatar att sova ensam, men i natt behövde jag inte sova ensam och får vakna upp vid samma sida som älskling.
Det finns absolut inget bättre än det, jag lovar. Inte för mig iallafall.

Hittills har jag bara upptäckt bra saker denna dag, låt den fortsätta så oxå :)

Igår blev de en lugn myskväll och det tackar jag för!
Älsklingen hade köpt pepparkaksdeg, haha!



Kommentarer
Postat av: malin

så himla gott! haha.

2008-11-08 @ 16:52:59
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: [email protected]

2008-11-08 @ 21:33:47
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0