Tisdag

Igår hade jag en kanoners kanon dag, (:
Jag vaknade och gjorde mig i ordning så fort jag kunde för att sedan gå och möta erikis, vi skulle ta oss en runda på stadens gator och sedan glassa nere i badhusparken, :D & det var hur skönt som helst! Det tackar jag otroligt mycket för :) <3

I natt slapp jag sova själv, åh tack älskade älskade älskling johan. I natt sov jag faktiskt väldigt bra! :)
Jag älskar att ha en som slingrar sig runt mig när jag ska sova och inte släpper mig på hela natten, utan bara håller om mig hela tiden! Om jag råkar flytta mig en centimeter så lyckas han alltid dra in mig till hans famn igen :) <3
Jag säger då bara de... JAG ÄR KÄR! :) <3

Men idag är de inte alls lika fint väder, så nu sitter jag här och tar de lugnt och funderar på vad dagen har att bjuda på. Hm, ska kolla om jag får besök om ett tag.. annars blir de nog bara till och vänta tills lite träning senare, :)
ja, jag vet att jag har sagt att jag ska ut och springa, men vafan! :P

-`v´-



Kommentarer
Postat av: erika

tack själv älskling :D

2008-05-06 @ 15:56:48
URL: http://erikali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0