-

Ser man på, här var det ett tag sedan jag tog och skrev något!
Idag har jag jobbat och igår fick jag oxå jobbat, så jag har jobbat två dagar på mitt nya jobb :P & jag ska jobba i morgon oxå, men sedan hoppas jag det blir lugnt ändå ett tag. (:

Solen skiner ute idag och jag har varit inne hela dagen, lite surt.
Jag vill ju oxå sola!
Men det får bli mer av de framöver, får vi hoppas på. (:

& jag är besviken, :/
Det är bara för att jag är så rädd om dig som jag är så.
Jag älskar ju dig över allt annat i hela vida världen!


mamma har köpt skor till mig, hon är snäll!
Jordgubbar finns nära till hands och de ska käkas senare.

just de, jag var på bal i onsdags oxå, 10 röda rosor fick jag oxå av min älskling! (:
myys, TAAACK! <3

image31

Kommentarer
Postat av: erika

ni är så fina :D

2008-05-24 @ 19:37:23
URL: http://erikali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0