Det mesta

Johan är den bästa som finns, det bästa som någonsin har hänt mig.
Jag älskar dig över allt annat älskling och jag fattar inte hur man kan ha de så bra med en människa!
Jag förstår inte att man kan älska någon såhär mycket!

Jag har nog blivit en mycket bättre människa i mig själv, jag har lärt mig väldigt mycket.
Förstår att det är mycket viktigare än jag trott att man ska kunna prata om allt, problem och allt.
Man måste vara öppen, lärt mig hur man ska bete sig i vissa situationer, hur man ska vara, tänka..
att man inte ska tänka allt för mycket osv. Jag har lärt mig en hel del!
Mycket om mig själv och det är jag stolt över, tack för hjälpen!
Matilda måste ha en stor stor medalj för det, det är hon som har hjälpt mig mest!

i övrigt så har jag hittat mig en väldigt fin balklänning!
Helt perfekt, så underbart fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0