skit

Jag har en djävul till mamma, hon måste få några konstiga attacker ibland som har något emot mig.
Jag sa att jag skulle på fest ikväll och vad gör hon? Hon dampar sönder!
Jag ska jobba i morgon och då får man absolut inte dricka eftersom då blir man inte som man ska och det är så omoget och vara bakis på jobbet och blablabla. Orkar man ens lyssna på det där skit snacket?
Det är ju mitt problem, bara jag sköter jobbet så är det ju lugnt! IGNORERA!
Jaja, det hade säkert blivit en jäkligt tråkig kväll iallafall. Den kommer säkert suga, lika bra att inte dricka något. Jag ska iallafall försöka intala mig själv det...
Får väl spara mitt fina vin till en annan gång då.

Jag ska banne mig flytta till en egen lägenhet när jag fyller 18, så är det bara!
Gud vad jag längtar!
Någon som har tips på någon lägenhet redan nu?

Nu ska jag klaga ännu mer, mina biljetter som jag och Angelica skulle ha tills i september. Tror du inte jag bokade fel då? joho då! Jag som är bäst i världen, inte. Klarade av att boka biljetten en vecka innan. Då fick mamma ringa och prata med dom och fixade så vi fick lämna tillbaka biljetterna och få nya. Det var väl bra men ändå så är jag så klantig! Jag får jämt så dåligt samvete när sånt där händer mig. Usch, jag är verkligen dålig ibland! Men vi har ju rätt biljetter nu, så ska väl sluta klaga på det, jag längtar bara nu.

Har jag något positivt att berätta då?
Jo, kryssiningen är bokad nu oxå. (Y) (:
tack för att du kom förbi en sväng igår oxå.
och sist men inte minst.. solen kikade förbi idag och sa hej, trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0