din kramis



Jag har köpt mig ett par röda fina skor, gud vad jag älskar dom!
Dom är så fräna. (:
Jag har oxå varit duktig och köpt mig en kalender, för jag tänkte nämligen börja skriva i den om vad man planerar in för saker och det. Det kan ju bli rätt mycket man ska komma ihåg ibland! Så jag ska banne mig skriva upp allt jag har planerat i den, saker som är bra och veta osv. Titta i den varje dag och sånt, när skolan börjar kommer det ju bli mer saker man ska ha på minnet. Så det kommer bli alldeles utmärkt det där. Sista året på gymnasiet, jag längtar så!

19dagar kvar till BULGARIEN OCH SUNNY BEACH!
Nedräkningen har börjat på stor allvar.

igår kväll hade jag ett mycket givande samtal, eller ja...givande och givade..men de var faktiskt trevligt!
Lite smått alkohol var inblandat i leken!
I MISS YOU LIKE HELL!

Du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt..
När vi kramas är jag din, din kramis, din kanin.
Du är så söt, jag blir så glad.
Vi kan kramas varje dag
Och om du reser bort, blir längtan väldigt kort.
För jag är alltid vid din sida, din kramis, din kanin.
Alla har väl hört den ursöta låten med den ursöta kaninen? ;)

Det är bara så att jag älskar dig!
I will love you until the day i die!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0