Nytt år och nya möjligheter.

Oj, här var det ju ett tag sedan jag var inne känner jag.

Julafton har susat förbi och det har även nyår gjort. Julafton var väldigt mysig, jag fick faktiskt ganska bra grejer ändå, om jag tänker efter. :) Men jag måste ändå påstå att förra årets julafton ändå var snäppet bättre på alla sätt och vis. Men jag tänker ändå inte klaga så mycket över det, :)

Nyår var de ju nyss oxå, oj! Jag måste nog påstå att förra årets nyår ändå var snäppet bättre, ;b Det var kanske lite roligare umgänge och så, haha ;) Sen så blev jag ju inte lika borta som denna gång. Men det var absolut inte tråkigt, en helt okej kväll ändå i snitt. Men nu är det 2008, får väl se vad det året har att bjuda på. Om det blir bättre eller sämre. Om det går i vågor..ja, man får helt enkelt se vad det har att bjuda på.

Jag hade inga nyårslöften! (:
Näe, nu ska jag snart gå och träna , det ska bli skönt. :)

Men måste bara tillägga en sak, jag klippte mig igår. :) Det kan jag ju säga att det behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0