Långhelg.

I fredags blev de ju lite fest, det är mycket som jag bara kan garva åt ifrån den kvällen, HAHHAA! :D
Men vi ska inte berätta, dom som var med vet vad som hände och så. :) Så resten behöver inte veta ;) Det kan ni få vara nyfikna på, men de var en helt okej kväll.

Igår blev det bio men jag mådde inte riktigt bra. Var så jävla trött och allting hela dagen!

Jag tror aldrig jag har haft det såhär svårt i hela mitt liv, :(
Det gör ont, jag vetinte varför. Det gör ont på ett sätt.. att jag börjar tappa.. och att jag är sårad. :( jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vetinte vad jag känner!? Jag vetinte helt vad jag vill!? men hur ska man veta när man inte får träffas!? jag tycker att de har gått för länge nu... så snart är de inte mitt fel längre . Snart är det bara ditt! Jag hoppas du förstår att innerst inne så tappar man de när det går för länge. Det går inte och fara och hålla på såhär, i längden så tjänar ingen på de. Man mår bara dåligt av det, men allt är ju så svårt.

Kan ingen säga till mig hur jag ska göra!? :(

Kommentarer
Postat av: Åke Slåtteby

Du är aldrig ensam om, detta!!! Vi alla oavsett? Om du kommer från Torvalla!!! Min första kärlek? från Torvalla/ den dagen hon med föräldrar flyttade till Lugnvik? Förändrades mitt liv... Vi vet aldrig vad som kommer i morgon/ Lev,väl i nuet alltid.. minns i din minnes själ allt som gick väl.. du fina varelse din stund på jorden....

2010-11-05 @ 09:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0