Så ska julafton firas



Igår bestämdes det helt hur julafton ska firas för oss.
På dagen åker jag, mamma och min älskling och hälsar på hos mormor ett tag tills efter kalle anka. Efter kalla anka beger vi oss vidare till pappa och resten i torvalla för att äta middag och fira kvällen där. Där stannar vi väl så länge vi orkar och öppnar något paket, umgås, dricker glögg och kanske ser på någon film. Efter det far vi hem och öppnar resten av paketen och bara myser för oss själva med massa julgodis, glögg, lussebullar, julmat och allt vad de hör till.

Så kommer min julafton att se ut och jag är himla nöjd, eftersom vi blir ett par stycken.
Hur ska ni fira jul?

Kommentarer
Postat av: erika

ååh, gud vad mysigt! :) vi ska inte ens ha julgran :/

2008-12-21 @ 13:41:36
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar: tack :D

Fint pyntade granar!! :D

2008-12-21 @ 13:47:37
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0