Jullov

Jag har precis fått jullov, vilket känns otroligt skönt måste jag säga. Det behövs verkligen ett lov nu så man får vila upp sig innan det är dags och ta nya tag och verkligen ligga i. Lite trist är det också eftersom det är mitt sista jullov! :O Så jag måste passa på och njuta extra mycket av det här nu. Men till våren kommer det bli kalas i högsta upp, jag ser otroligt mycket fram emot det ska ni veta och vi kommer få det så satans kul, jag bara längtar och längtar!

Sista dagen på praktiken idag också och som tack fick jag 500:- att handla för på domus.
tack, tack, tack så väldigt mycket! :)



Kommentarer
Postat av: åsa

jag såg dig idag :)

2008-12-18 @ 19:44:49
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0