Lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja, det är jag väl ändå.
3. Är du uttråkad? inte nu, trött.
4. Är du ledsen? Nej inte just nu.
5. Är du italienare? Nej, faktiskt inte då :P
6. Är du cooling? såklart att jag är ;)
7. Är du från Irland? Nepp.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland kanske.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, det har väl alla.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? jaarå
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det hoppas jag ;)
7. Hångel eller pussar? Båda!
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Absolut

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon, ;)
2. Katter eller hundar? Hundar
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
4. TV eller internet? Internet
5. Coca-Cola eller Pepsi? Coola!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll om man har en sån underbar baby som jag har.
7. Pengar eller lycka? Pengar är lycka! ;D ha-ha!
8. Dag eller natt? Båda.
9. MSN eller mobil? Mobil.

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."

1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån? Nepp
2. Brutit ett ben? Nepp
3. Gjort nåt du ångrat? Jao...
4. Ljugit för någon du tycker om? Ja..
5. Hoppat Bungee Jump? Nej
6. Ätit en hel tårta? Ne, typ inte.
7. Gjort bort dig offentligt? haha, ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? har väl hänt

 

SENASTE

1. Som du ringde? Soffan tror jag eller soofy.
2. Som ringde dig? Baby <3
3. Personen du var med? Mamma och pappa.
4. Roligaste grejen som hänt? hm, min baby gör mig glad!
5. Personen du SMS:ade med? Nina, Sorelli, sofi, johan och verre typ.
6. Du skrev till på myspace? -
7. Du kommenterade? -
8. Du tillbringade natten med? Ingen men igår, baby.<3
9. Du kramade? hm, de var nog baby.


 


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur länge blir du borta då? :)

2008-08-06 @ 18:33:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha hoppas att det blir bättre mellan er då!

2008-08-06 @ 19:42:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra då :)

2008-08-06 @ 20:38:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0