Jag.

403602-1

Här har vi mig! :)

Ni som inte vet vem jag är kanske har lust och få reda på lite saker.
Så jag tänkte att jag skulle bjuda på lite fakta. ;)

Namn: Mikaela ''Lillis'' Man kan ju alltid undra varför jag kallas för det! ;D
Ålder: 17år

DET SKULLE JAG ALDRIG GÖRA?
Det finns väl en del saker det.

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

Det är inga byxor, det är svarta leggings.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ingen, det är alldeles tyst här inne . Bara tvn som står på :P

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Jag var ute en sväng och träffade lite folk :)

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Det är mörkt och stjärnklart tror jag.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Jag tror det var min vän måd.

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Rumpan och klädstilen och hmm..hela honom ;)

HUR MÅR DU IDAG?
Jorå, idag mår jag väl bra. :)

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Hm, vatten eller ramlösa ;)

FAVORITSPORT?
Jag är inte så mycket för de där med sport, träna själv på gym och så är bäst! ;)
Annars är ju badminton och innebandy väldigt roligt.

HÅRFÄRG?
Mörkblond ;)

ÖGONFÄRG?
jadu, jag har lite blandat faktiskt :P men mest gröna och blåa.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Det beror lite på det.

FAVORITMÅNAD?

September lätt ;D

SENASTE FILMEN DU SÅG?
hmm, lite av sweet home alabama annars var de grinchen.

FAVORIT DAG PÅ VECKAN
Fredag om det är fest och lördag om man ska mysa! :D

FAVORITHOBBY?
Shoppa när jag har pengar eller fika, :D

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Det skulle nog bero på vem det är.

FAVORITLÅT(AR)?

Min absoluta favorit låt är Takida - Curly sue

SOMMAR ELLER VINTER
Sommar lätt.

KRAMAR ELLER KYSSAR?
åh, svårt och välja. BÅDA!

CHOKLAD ELLER VANILJ?
BÅDA!

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I en lägenhet nära stan med mamma och hos pappa ibland i torvalla.

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Jag har i princip slutat läst böcker. Men förut läste jag väl lite bra böcker ;) haha.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
jag har ingen i vanligtvis men där jag är just nu är den mörkblå.

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej :P

ÄR DU ROMANTISK?

jaa, jätte ;)

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
ja, fast inte lika lycklig som jag skulle kunna bli. Men det kanske blir så snart vem vet :)

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Det vet jag faktiskt inte än.


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng:
Det var jag de! :D
Såg dig gråta: Mamma.
Skällde på dig: Det minns jag inte, de kanske var mamma det med.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: Hmm, jag tror de. Kanske lite..eller så var de några timmar mer haha.
Köpt någonting: Jaa.
Blivit sjuk: Nej
Sjungit: Lite :P
Sagt "Jag Älskar Dig": japp :)
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
pussat någon: Nej, eller kanske.

SENASTE....

Låt du hörde: Hmm, det minns jag inte.
Drink du köpte: drink och drink vet jag väl inte, men loka var de nog! :P
Sak du stal: Ingenting.
Mat du åt: Klementin och lite vindruvor.

VAD SKA DU GÖRA NU?
Ska kanske äta något om jag orkar.. eller så ska jag nog strax krama om kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0