Jag älskar fint väder!

Vilket det är idag.

Igår så tog jag och Elin en middagsdejt på Vapiano inne i gamla stan och jag fick se Andreas från Paradise Hotel, jag vet att det inte är så stort. Men det är en liten b-kändis i alla fall, jag som så gärna vill se någon. Efter de gick vi iväg en sväng på Stureplan och köpte godis och sedan gick vi på bio, på lingonfilmen, jättebra! Tack för en jättemysig kväll <3

Snart ska vi iväg och träffa lite folk, ut och åka lite skateboard, får se hur det går. Annars får jag se vad som händer där borta. Senare är det dags och fixa sig för ikväll är det utgång igen i storstan!


Sitter vid Reisas dator, därav klent med bilder.
Så den här bilden har inget med inlägget och göra.
Men dom här flickorna är så söta så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0