En lång dag!

Gud vad dagar rusar förbi verkligen, idag har det verkligen varit en sådan dag. Praktiken gick i alla fall kanon, fick vara med och skriva en offert som blev hur snygg som helst och det rullade på bra! :-) Efter praktiken stack jag och Pia in till Farsta för lite shopping. Handlade mat och sedan köpte jag mig en mp3 och en klocka också, jag vill försöka vara lite snäll mot min iphone och inte lyssna på så mycket musik med den.

Väl här hemma har man stökat på med massor, lagat mat, duschat, tagit upp tvätten och skrivit klart ett brev som ska iväg i morgon.
Nu ska jag strax kolla på big brother och fixa mp3n innan läggdags!


Jordgubbar har hon ätit också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0