Jag lever!

Jag vetinte hur många gånger som jag har försökt att blogga nu dom här senaste dagarna men aldrig hunnit blogga klart för att jag varit tvungen och sticka iväg. Jag kan säga att dom här två dagarna har varit tuffa, verkligen. Det är mycket som jag måste ta in i mitt lilla huvud, så jag är lagomt trött och det känns ändå skönt och få lägga sig i tid ikväll.

Men vad är det jag har pysslat med då?

Igår så var det massa hotellbesök, innan det var jag med och obsa på ett välkomstmöte. På kvällen följde jag med till flygplatsen och obsade där när det kom ett plan med lite norska människor. Idag har jag varit på hotellbesök i en liten by här utanför och nu på kvällen varit på BBQ.

I morgon blir det genomgång på lite grejer på kontoret, jag ska sticka iväg i tid tänkte jag. Här på ön så cyklar man väldigt mycket hit och dit, eftersom det är platt så tar man sig fram fort med den. Det gäller bara att jag vänjer mig så kommer det nog att gå galant, så i morgon ska jag försöka hitta alldeles själv till kontoret. Det får vi se hur det går, jag tror det kommer att gå fin fint de. ;)

Just ja, idag så tog man sig ett dopp i havet också och kanske solade åtminstone en timme. ;)

Men jag är helt slut och ska nu ta och hoppa i säng, lovar bättre blogginlägg framöver.
Ville bara visa att jag lever. :-)



Bild från min balkong
En palm utanför, då är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: nina

det låter som du har det bra darling! saknar dig här men nu vet jag att du har det bra så nu känns det lite bättre :) go mikaela, det kommer bli toppen det där! pusss <3

2011-08-22 @ 00:08:49
Postat av: Kärringa

Hahha du lyckas ju alltid att få en palm vid balkongen! ;-) (Tunisia & Kos) Thihi. Saknar dig min fina gubbe. Men det låter som om du har det hur bra som helst! :) Såå stolt över dig min gubbe! <3

2011-08-25 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0