Innan jag hoppar i säng!

Så tänkte jag faktiskt ta och sammanfatta Maggan-resan!

  • Grabbarna grus beach club!
  • Halvdant väder!
  • Stek på stranden!
  • Galna Norskar!
  • Hallå norska människor!
  • Italienare!
  • 12 killar på rummet - förfest!
  • Trasig säng!
  • Palma nova!
  • Spännisar!
  • Palma de mallorca!
  • ''Men gud vad du spottar då du pratar!''
  • ''Oj, förlaat!''
  • E4an - vilket jäkla röj vi fick till de!
  • Jobbiga jävla försäljare!
  • Fest hos mange!
  • Ölbrillor på!
  • On the beach ;)
  • Rararararaaa!
  • BINGO RIMÈR!

Och mycket, mycket mer.. Det var verkligen en helt fantastisk resa! Som jag sa tidigare, jag ska köpa mig ett hus där nere på älskade Palma de Mallorca. Men det ska jag göra när jag blivit lite äldre tror jag. Det är så svårt och bara skriva om resan, så jag sammanfattade de lite smått i stolpar där uppe. Men jag saknar det något så enormt mycket, jag vill verkligen tillbaka. Är det någonting mer som ni tycker jag skulle ha nämnt ifrån resan så får mina kära vänner tala om det för mig. ;) 






Fler bilder finns på min facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0