Bodrum!

En heldag i Turkiet, Bodrum då. Det gick bra för att vara första turen och jag är nöjd faktiskt. Gick mycket bättre än vad jag förväntade mig. En tjej som följer med på resan som jobbar för dodecanese som är vårat bolag som har bussarna som vi åker med och så, tyckte att jag var duktig för att vara första gången . :-) 

En norsk gäst tyckte att jag var så duktig och trevlig så han önskade mig all lycka till, vilket var otroligt snällt. 

Lite shopping blev det också för min del och oj så nöjd jag är alltså! 


En bild från förra veckan då jag var där. 

Nu står det två lediga dagar på mitt schema, skönt!
Jag är verkligen helt slut, det är mycket jag måste lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0