Ikväll börjar PH!

..Så som jag och Elin har väntat på detta, haha! Men vi kommer ju inte kunna följa det direkt eftersom vi snart drar iväg till värmen. Det är exakt 5 dagar kvar nu, det är helt sjukt! Men ikväll ska vi bänka oss framför tvn.


Sedan kan jag ju passa på och berätta det att den här killen som ska vara med i årets Paradise hotel. Honom har jag faktiskt träffat nu i somras då man var på Rhodos.
Jag vet, jag vet.. men jag tycker de lite coolt! ;)

Nu ska jag fortsätta med lite geografi här, tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 23:59:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0