Lill-Lördag igen då!

Gud vad veckorna går fort, tänk att snart är det bara två veckor kvar tills vi tar studenten!
Igår kväll fick jag värsta feberfrossan, frös och mådde inte alls bra. Hade strax över 38 graders feber också. När jag vaknade i morse mådde jag mycket bättre men ändå inte helt 100, svettades som tusan. Men nu är det faktiskt ganska bra så jag vet inte riktigt varför det blev sådär, kanske är en inre stress som mamma sa, hm får klura lite på de. Jag har också varit och fotograferat mig idag, det gick ganska bra, var ganska roligt också. Men lite dyrare än vad vi hade tänkt oss men man tar bara studenten en gång i livet så man får väl passa på, inte sant? ;) Nu ligger jag i soffan och latar mig, ska ner och kika på pc-balen idag som min lilla donna ska gå på, så måste ju självklart kolla in henne. Annars så är det långhelg nu!


Fin i håret idag + att jag har min otroligt fina blommiga kjol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0